آموزش مایکروسافت یک دوره آموزشی جامع از شرکت مایکروسافت است که زیر شاخه های متعددی دارد.
پیش نیاز دوره آموزش مایکروسافت
برای ورود به این دوره باید دوره های آموزش نتورک پلاس را پشت سر بگذراید که در دوره نتورک پلاس مطالب پایه و زیر بنا های شبکه بیان میشود. در واقع دوره های نتورک پلاس دری محسوب میشود برای ورود به حوزه شبکه.
زیر شاخه های دوره مایکروسافت
بعد از گذراندن دوره های آموزش نتورک پلاس(network+) شما میتوانید در دوره های آموزش MCSA شرکت کنید که در واقع بخشی از MCSE است.
MCSA اختصار عبارت Microsoft Certified Solutions Associate می باشد.
دوره های MCSA به سه دوره تقسیم میشود که در زیر نام برده شده است:
- Installing and Configuring Windows Server
- Administering Windows Server
- Configuring Advanced Windows Server Services
پس از طی کردن این سه دوره وارد دوره آموزش MCSE خواهید شد که این مبحث نیز دو دوره را شامل میشود.
MCSE اختصار عبارت Microsoft Certified Solutions Expert می باشد.
این دو دوره عبارت اند از:
- Designing and Implementing a Server Infrastructure
- Implementing an Advanced Server Infrastructure
دوره های آموزش شیر پوینت (SHAREPOINT)
پیش نیاز دوره شیر پوینت کلاس های آموزش MCSE است.
دوره های آموزش اکسچنج (EXCHANGE)
ورود به این دوره نیز نیاز به گذراندن دوره های نتورک پلاس، MCSA و MCSE دارد.
مزایای گذراندن دوره های آموزش مایکروسافت
در دنیایی که هر روز شاهد پیشرفت های شگفت انگیز در زمینه فناوری و تکنولوژی هستیم، یادگیری و کسب اطلاعات در حیطه شبکه؛ برای افراد یک ویژگی مثبت محسوب میشود.
با گذراندن این دوره ها و اخذ مدارک مربوطه پیشنهاد های شغلی خوبی کسب خواهید کرد.
موسسه عصر رایان شبکه یکی از موسسات معتبر در برگزاری دوره های آموزش مایکروسافت و آموزش سیسکو است و با استفاده از اساتید مجرب در این زمینه، یادگیری را برای علاقمندان در این زمینه آسان میسازد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه و زمان برگزاری کلاس ها به وب سایت آموزشگاه عصر رایان شبکه مراجعه نمایید.
احتمالا مهمترین دلایل محبوبیت کمسابقه مایکروسافت طی هفتههای اخیر، به نوآوری در سیستمعاملهای ویندوز ۸ و ویندوزفون ۸، حضور جدی این شرکت در بازار سختافزار به همراه تبلت سرفیس و کمپینهای تبلیغاتی گسترده Bing ارتباط دارد. تبلیغات گسترده، کنفرانسهای متعدد، تیزرهای آموزشی و محصولات توانمند این شرکت باعث ایجاد دیدگاههای مثبت در مصرفکنندگان نهایی شده است.
در حال حاضر مایکروسافت به خاطر نوآوریهایی که اخیرا برروی سیستمعامل و محصولات خود داشته، به بالاترین سطح شناخت کاربران نسبت به محصولاتش طی ۲۱ ماه اخیر رسیده است.
مایکروسافت طی ماههای اخیر همه رسانهها را زیر بمب باران تبلیغات محصولاتی همچون تبلت سرفیس و ویندوز ۸ قرار داده است. به نظر میرسد بخش مارکتینگ این شرکت عملکرد خوبی داشته و مشتریان به خوبی تحت تاثیر محصولات جدید مایکروسافت قرار گرفتهاند.
موتور جستجوی Bing نیز در این ماه به بهترین وضعیت خود طی ۲ سال اخیر رسیده است و کاربران بیشتری نسبت به آن شناخت پیدا کردهاند.
YouGov BrandIndex با پرسش از ۵ هزار نفر، آماری از شناخت کاربران نسبت به مایکروسافت، بینگ و ویندوز بدست آورده است که در ادامه نتیجه آن را مشاهده می کنید. پرسش آنها به این شکل بوده است آیا شما چیزی در رابطه با این برندها در هفتههای اخیر توسط تبلیغات، اخبار یا از طریق دوستان و آشنایان شنیدهاید؟
شما چطور؟ تبلیغات مایکروسافت را چطور ارزیابی میکنید و موفقیت محصولات این شرکت را تا چه حد محتمل میدانید؟